Powered By Blogger

Khamis, Mac 12, 2009

Sakit...

Selama 10 tahun hidup aku dalam mencari erti kehidupan, baru aku ngerti yg cinta, kasih sayang antara lelaki dan perempuan memang complicated. Aku ingat bila cinta tue hadir dalam hidup kita, itu lah saat paling bahagia dalam hidup kita. Tapi semua tue salah. Perempuan memang kejam tanpa memikirkan langsung hati dan perasaan lelaki. Aku dah kalah dalam perjuangan cinta selama 7 tahun. Selama itu juga aku berikan segalanya kepada dia. Baik masa, tenaga, kebendaan, semuanya untuk dia. Aku ikutkan sahaja kehendak dia. Tapi semua tue tak menjamin kebahgiaan. Aku faham sekarang.
Tapi kenapa aku tak merasakan apa2. Hati aku nie macam dah hilang. Aku mau menangis meratapi kehilangan aku tue. Adakah kerana kesakitan yg aku rasa membunuh aku. Adakah aku dah hilang cahaya kebahgiaan. Adakah aku mula hilang pedoman hidup.... Mungkin sekarang nie adalah waktu untuk aku berfikir, muhasabah diri. Mungkin aku jumpa jawapannya... Ya Allah tolonglah hambaMu ini.

Tiada ulasan: